დავამთავრეთ აღწერა სასწავლო პროცედურებზე მუშაობის, თუ როგორ მიმდინარეობდა პროექტის მსვლელობა ოთხი კვირის მანძილზე,
ვისწავლეთ თუ როგორ უნდა მოიქცეს მასწავლებელი, რომ მიაღწიოს სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებს და მიზნებს. სრულყოფილად გამოიყენოს მოსწავლემ თავისი სასწავლო პოტენციალი. მოსწავლეები, შესაძლებლობების გარდა, განსხვავდებიან ინტერესების, პიროვნული თვისებების, სწავლის სტილის მიხედვით. თუ როგორ უნდა მოხდეს მოცემულ აქტივობაში, მოსწავლეთა შორის განსხვავებების გამოვლენა და როგორ უნდა ჩართოთ ყველა მოსწავლე თემაზე წარმატებით მუშაობაში.
ვისწავლეთ თუ როგორ უნდა მოიქცეს მასწავლებელი, რომ მიაღწიოს სტანდარტით განსაზღვრულ შედეგებს და მიზნებს. სრულყოფილად გამოიყენოს მოსწავლემ თავისი სასწავლო პოტენციალი. მოსწავლეები, შესაძლებლობების გარდა, განსხვავდებიან ინტერესების, პიროვნული თვისებების, სწავლის სტილის მიხედვით. თუ როგორ უნდა მოხდეს მოცემულ აქტივობაში, მოსწავლეთა შორის განსხვავებების გამოვლენა და როგორ უნდა ჩართოთ ყველა მოსწავლე თემაზე წარმატებით მუშაობაში.
ვიმუშავეთ ჩვენს სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონში დიფერენცირებული სწავლების უკეთ წარმართვისათვის დაგეგმვის შესახებ
ჩამოვთვალეთ და განვმარტეთ სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალების ნუსხა
სრულიად წარმატებულ პროექტებს გისურვებ, პატივცემულო :))
ОтветитьУдалитьმომწონს შენი აქტიურობა,ჩემთვის სტიმულის მომცემია.
ОтветитьУдалитьმომწონს შენი აქტიურობა,ჩემთვის სტიმულის მომცემია.
ОтветитьУдалитьთეა კიდევ და კიდევ ვრწმინდები თქვენი სკოლის მასწავლებლების უსაზღვრო შესაძლებლობაში მინდა წარმატებები გისურვოთ, იმედია ოდესმე თქვენს ამაგს სათანადოდ დააფასებენ;
ОтветитьУдалитьთეა კიდევ და კიდევ ვრწმინდები თქვენი სკოლის მასწავლებლების უსაზღვრო შესაძლებლობაში მინდა წარმატებები გისურვოთ, იმედია ოდესმე თქვენს ამაგს სათანადოდ დააფასებენ;
ОтветитьУдалить